10 съвета за дълбок и спокоен сън

публикувана на 05.12.2017
Сънят е много важен за вашето психическо и физическо здраве.
Ако имате достатъчно сън (оптималното време за сън е 8 часа), можете да запазите психическото и физическото си здраве, качеството на живот и вашата безопасност.
Всичко през деня зависи от това, което се случва, докато спите. Вашето тяло работи върху здравите мозъчни функции и поддържа физическото ви здраве.
Ако не спите добре, може да има сериозни последствия за вас.
Тези последствия може да са мигновени и да се покажат с течение на времето.
Например, липсата на сън е особено опасно за професионалните шофьори.
Ако заспиват по време на работата си, те могат да котастрофират.
Въпреки това, продължаващият недостиг на сън може да повиши риска от някои хронични здравословни проблеми.
Тя може да повлияе на концентрацията ви, на това колко добре мислите, реагирате, работите, учите и как работите с другите хора.
Предлагаме ви 10 лесни стъпки как да направите съня си по-добър, сутрин по-весел и вашите дни супер продуктивни. Ще ви покажем (или поне опитайте) как да подобрите качеството на съня си.
Не забравяйте да харесате и споделите с приятели!

Препоръчано